Maatila ja yrittäjäperhe

Loimaan ammatti- ja aikuisopiston opetusmaatilaa on vuoden 2005 alusta viljellyt Tuomas Levomäki perheineen.

Levomäen ja koulutilan viljelyksiä halkoo alueen tunnus, Loimijoki. Tuomas Levomäen kotitila on ollut Loimaan maatalousoppilaitoksen harjoittelutilana 1950-luvulta lähtien.

Maanviljely ja maaseutu ovat Tuomas Levomäelle ja hänen perheelleen sekä elinkeino että tärkeä osa elämää.

He kokevat koulutilan vuokraamisen ja koulutuspalveluiden tuottamisen ainutlaatuisena mahdollisuutena sekä mielenkiintoisena ja kunnianhimoisena tavoitteena.

He haluavat tehdä parhaansa koulutilan ylläpitämiseksi ja kehittämiseksi, jotta ammatti-instituutin tavoitteiden mukaisesti hoidettua maatilayritystä voidaan pitää esimerkkinä oppilaille sekä koko seutukunnalle.